نگاشته شده توسط: mahdifani | آگوست 2, 2008

همه چيز دوباره تكرار مي‌شود…

1.الف. رهبري در ابتداي سخنانشان در مبعث اشاره‌اي به داستان شعب ابوطالب كردند. اشاره كردند به سه سال تحريم‌هايي كه مشركان مي‌كردند و مسلمانان در آزار و سختي‌هايي كه بودند. داستان را كه خوانديد؟

2.الف. واقعيت اين است، آنچه كه در سال 84 اتفاق افتاد، مديون هيچ حزب و گروهي نيست. يعني هيچ فرد سياسي به هيچ عنوان نه حق دارد، نه مي‌تواند و نه البته اين كار را مي‌كند كه حماسه بازگشت به گفتمان انقلاب، يعني سوم تير را به نام خود يا با همكاري خود بداند. به همين راحتي… . فقط مردم و توده‌هاي علاقه‌مند به انقلاب و اسلام و خسته شده از يك موج فكري كه تحت حمايت آمريكا مثل كرم‌هايي فاسد در حال تخريب اين درخت تناور انقلاب بودند؛ فقط اينها هستند كه تفكر عدالت خواهي را انتخاب كردند و سياسيون هيچ نقشي نداشتند. به همين صراحت… .

اين روزها باز هم تاريخ تكرار مي‌شود…

1.ب. ايشان در آخر كلامشان آمريكا و همراهانشان را ابوجهل‌ها و ابولهب‌هاي امروز ناميدند. امروز ملت اسلامي مبعوث شده. همان شرايط و سختي‌هاي دشمن دوباره تكرار مي‌كنند. گفتند كه اين پرچم را كسانى ميتوانند بلند كنند كه اولاً بصيرت داشته باشند، بفهمند قضيه چيست، هدف چيست؛ ثانياً صبر داشته باشند. صبر يعنى همين استقامت، ايستادگى، پابرجائى. اين را ما بايد از بعثت درس بگيريم.

2.ب. امروز هم همه عليه دولت هستند. حالا كه مشكلات دولت از گراني جهاني و بي آبي و گرما و سرماي شديد بي‌سابقه شده، عده‌اي كه تا چندي قبل فكر مي‌كردند كه از دولت حمايت مي‌كنند، اما امروز ديگر علناً همه سياسيون بر عليه عدالت محوري سخن مي‌گويند. البته در ظاهر و شايد در حقيقت خودشان اينگونه نباشد. شايد بهتر باشد بگوئيم همه براي قدرت خود تلاش مي‌كنند و ناچار بايد دكتر و دولت را لجن مال كنند و با دروغ به حيا ت خود ادامه بدهند. اين روزها آنقدر دروغ‌ها و تخريب‌ها زياد شده كه فرصت و توان نوشتن از آنها از عهده ما خارج شده. خيلي هم خودمان را به زحمت نمي‌دهيم. مردم بهترين جواب را خواهند داشت. دوباره سياسيون نشان خواهند داد كه نفسانياتشان و شهوت‌راني‌هاي سياسي و اخلاقي‌شان آنها را به گورستان فكر و نظر مردم خواهد برد… . با همه مشكلات اما مردم، بر عكس اصلاح طلبان كه بر عقيده‌اند كه مردم بيشعور هستند، ما براي اين عقيده هستيم كه كمتر از يك سال ديگر چنان آبروي نداشته همه سياسيون از امثال مؤتلفه تا احزاب آمريكائي مثل مشاركت و اعتماد ملي، خواهد رفت كه به قول معروف بيا و ببين…

و در آخر هم كلام آقا براي سياسيون خارجي و داخلي:«اين پيام ملت ايران، پيام انقلاب اسلامى، پيام نظام جمهورى اسلامى است. و افق هم براى ما روشن است. به توفيق الهى ميدانيم چه كار داريم ميكنيم و ميدانيم هم به كجا خواهيم رسيد و ميدانيم هم كه راه رسيدن به آن نقطه، رفتن است؛ نه ايستادن و نه عقبگرد كردن«…


بیان دیدگاه

دسته‌بندی